SPONSORENE

Våre viktigste partnere

Karate er en idrett som gjerne lever litt i skyggen av de store idrettene som fotball, håndball, friidrett og skisport. Ikke dermed sagt at vårt tilbud er noe mindre viktig av den grunn, snarere tvert i mot.

Bredde i idrettstilbudet er viktig for å sikre at alle kan finne noe de trives med. For at vi skal kunne opprettholde vårt tilbud er vi avhengig av støtte, og derfor sier vi ofte at våre sponsorer er våre viktigste partnere. Vi er utrolig takknemlig og glad for den støtte vi har fått, og fortsatt får.

Uten støtten fra våre sponsorer hadde vi ikke hatt den flotte klubben vår!

Langsiktig samarbeid

Vi er så priviligert at vi har flere samarbeidspartnere som har valgt å støtte oss over flere år. Langsiktig støtte gir klubben en forutsigbarhet i økonomistyringen, og bedre muligheter til å planlegge aktiviteter for våre ungdommer som for eksempel stevnedeltakelser.

Vi håper at flere ønsker å støtte vårt arbeid med å skape en trygg og god klubb for barn og voksne. Din støtte betyr veldig mye!

Våre sponsorer: