NYHETER

Her vil du kunne finne informasjon om aktuelle saker. Vi anbefaler også at våre medlemmer følger oss på facebook

WIKF Norge

mai 2022

Styret i Vikingene Karateklubb fikk av årsmøtet mandat til å diskutere/bestemme om vi skulle søke nytt medlemsskap i WIKF Norge. Etter flere samtaler og møte med WIKF, er det derfor en glede for oss å kunne informere at vi igjen er blitt medlem av WIKF Norge familien.

I praksis blir det ikke så store forskjeller fra i dag, men noe blir endret. Blant annet vil vi fremover følge WIKF sitt graderingsprogram, og graderinger vil skje på WIKF sine trenings- og graderingssamlinger.  Videre vil våre medlemmer få tilbud om å være med på arrangementer og samlinger i regi av WIKF.  Våre medlemmer vil også kunne delta på WIKF stevner/samlinger internasjonalt.

Mange av oss har vært tilsluttet WIKF tidligere, da gjennom Sotra Karateklubb, så det er derfor veldig gledelig at vi igjen er med i organisasjonen hvor sensei M.Misic i sin tid startet startet klubbene (også Sotra Karateklubb) som dannet grunnlaget for WIKF Norge.

Mer informasjon vil bli gitt i klubben.

Med hilsen styret