Gradering-2019-06-20

GRADERING

Torsdag 20.06.2019 fikk to av klubbens ungdommer anledning til å prøve seg på gradering opp til 1 Dan svart belte. For både Ole Lange og Andre Rasmussen var nok dette noe de har sett frem til en stund. Begge har trent omtrent 9 år, og hatt 1 kyu i 15 måneder siden siste gradering i mars 2018.

Sensei Jim Rune Vågheim og Sensei Yngve Rasmussen var sensorer under graderingen, og kunne konstatere at ungdommene stilte godt forberedt og kunne sine saker veldig bra. Det var derfor fullt fortjent at begge klarte graderingen til 1 Dan og kunne knyte det svarte beltet rundt livet.

Vi gratulerer !!

Ole Lange med hvitt belte                             Andre ved gradering gult belte                       Andre og Ole ved gradering                        Klubben har to nye svartbelter